Forum stworzone przez i na potrzeby studentów
Oświadczenie:
§Ii ABSOLUTNY ZAKAZ ZMIANY HASŁA, USÓWANIA KONTAKTÓW, EDYCJI KSIĄŻECZKI ADRESOWEJ: KONTAKTU INNEGO NIŻ WŁASNY, PRZYDZIAŁU GRUP ODNOŚNIE INNYCH UŻYTKOWNIKÓW
§II uprawnienia i Zasady użytkowania
§IIa Uprawnienia Użytkownika:
§IIa-1 Każdy użytkownik będący studentem w/w jest uprawniony do korzystania z informacji zawartych na poczcie
§IIa-2 Decydując sie na korzystanie z poczty użytkownik akceptuje zasady obowiązujące na poczcie i zobligowany jest do ich przestrzegania
§IIa-3 Użytkownik ma prawo do zamieszczania, udostępniania materiałów jak i korzystania z nich
§IIa-4 z uwagi na ograniczona ilość miejsca poczta podlega standaryzacji:
§IIa-4-1 notatek umieszczonych w formie skanu w formatach *.jpg; *.jpeg <<bądź innych dobrze kompresujących>>
§IIa-4-2 lub dokumentu tekstowego [o rozszerzeniach standardowych *.txt, *.pdf *.doc *.rtf]
§IIa-4-3 zalecane jest używanie oryginalnego oprogramowania edytorów tekstowych [np. open office do ściągnięcia z netu-freeware]
§IIa-4-4 za dopuszczalne uznaje się zamieszczanie skanow kserówek danych przez wykładowców
§IIa-4-5 również dopuszczalne jest zamieszczanie nagrań z wykładów bądź ćwiczeń pod warunkiem:
1) wykładowca wyraża zgodę na nagrywanie zajęć
2) format pliku audio: *.mp3, *.amr, *.wma <<o dobrej kompresji i łatwym odczycie>>
3) o ile możliwe należy skompresować plik do formatu *.rar, *.zip, *.jar, *.cab, *.iso <<lub zamienników>>
§IIa-4-6 w treści zamieszczonego emaila z materiałami dydaktycznymi lub pomocami dydaktycznymi należy zamieścić opis zawartości np.: Wykład 1; 15-02-2008 -Geografia ekonomiczna
§IIa-4-7 dopuszczalne jest zostawianie dołączonych linków *.html
§IIa-4-8 zabronione jest zamieszczanie;
1) treści rasistowskich, propagujących faszyzm, nietolerancję
2) treści obrażających osoby lub uczucia religijne
3) treści zawierających materiały audio, wizualne, bądź audio wizualne, które uznane są za drastyczne
4) treści chronionych prawami autorskimi
5) treści załączników z programami uznanymi za złośliwe zwanymi dalej wirusami, bądź trojanami,
6) treści uznanych za nie moralne bądź nie etyczne
7) zabronionym jest również udostępnianie treści poczty osobom trzecim niespełniających definicji użytkownika (patrz §Id) zalecana dbałość o język i Kultura osobista
9) zabronione jest również edytowanie postów innych użytkowników - stanowi to kompetencje Administratorów
§IIa-5 Aby zachować należyty porządek uprasza się użytkowników do nie usuwania wiadomości z poczty pomimo takiej możliwości
§IIa-6 Zabrania sie podawania adresu poczty i hasła, na jakichkolwiek innych serwisach, stronach internetowych, blogach czy forach
§IIa-7 Zalecane jest dodawanie swojego adresu e-mail w celu usprawnienia przesyłania danych między użytkownikami - poza zasadami ogólnymi- przy zachowaniu przejrzystości wpisu do książki adresowej
§IIb Uprawnienia Administratora
§IIb-1 Administrator-użytkownik poczty uprawniony do jej zarządzania
§IIb-1-1 Administrator ma prawo do dodawania i usuwania wiadomości i poczty
§IIb-1-2 Administrator zobligowany jest do dbania o treści zawarte na poczcie i usuwania treści wymienionych w §IIa-4-8 pkt. 1-7
§IIb-1-3 Administrator zobligowany jest do usuwania z poczty wiadomości niestanowiących części serwisu
§IIb-1-4 za części niestanowiące części serwisu uznane są wiadomości nadesłane spoza zamkniętego grona użytkowników [Np.: reklamy]
§IIb-1-5 Administrator odpowiedzialny jest za dysponowanie wolna przestrzenią poczty
§IIb-1-6 w przypadku, gdy zajęte miejsce na poczcie sięga 90% posty będą usuwane począwszy od najstarszych
§IIb-1-7 w przypadku, gdy posty się powtarzają administrator jest zobowiązany do porównania jego treści i usunięcia jego zdaniem mniej ważnego
§IIb-1-8 Administrator uprawniony jest do edycji postów znajdujących sie na serwisie
§IIb-2 Pod wpływem formalnego wniosku nadesłanego przez Użytkownika na prywatny adres Administratora, Administrator ten w porozumieniu z resztą Administratorów zobligowany jest do rozpatrzenia w/w wniosku w terminie do 7 dni
§IIb-3 Zmiany w regulaminie będą ogłaszane w formie nadpisu na ten zbiór zasad w raz z wnioskiem w formie załącznika
§IIb-4 Liczba Administratorów ustalona jest na nie mniejszą niż 2, Liczba Moderatorów zależna będzie od liczby Użytkowników [+1 moderator na 10-ciu Użytkowników].
Offline