GN + FiRwO

Forum stworzone przez i na potrzeby studentów


Zasady Forum

Musisz się zgodzić, jeśli chcesz się zarejestrować

Podstawowe pojęcia użytkownik - osoba zarejestrowana na forum posiadająca swój nick, która ma uprawnienia do pisania postów, głosowania w ankietach, dodawania komentarzy moderator - osoba odpowiedzialna za utrzymanie porządku na forum. Moderator pilnuje, aby wszystko było zgodne z regulaminem profil - dane i własne ustawienia forum użytkownika. W profilu każdy użytkownik może podać dane dotyczące jego osoby oraz dokonać własnych ustawień forum m.in.. format daty, język emblemat - obrazek wyświetlany pod nickiem użytkownika, widoczny podczas przeglądania postów w tematach. Każda zarejestrowana osoba może we własnym profilu wgrać obrazek z własnego komputera lub też podać adres URL do obrazka znajdującego się na innym serwerze sygnatura (podpis) - tekst wyświetlany pod każdym postem, który każdy użytkownik może zdefiniować w swoim profilu ranga - tekst wyświetlany pod każdym postem, który każdy użytkownik może zdefiniować w swoim profilu PW (prywatna wiadomość) - wiadomość jaką możesz wysłać do dowolnego użytkownika za pośrednictwem forum temat - nazwa (temat) rozpoczętej dyskusji (wątku) post - każda pojedyncza wypowiedź w wybranym temacie ban - czyli zablokowanie dostępu do serwisu danemu użytkownikowi. Ban może być przyznany na użytkownika lub jego IP, na pewien okres lub dożywotnio. Ban przyznawany jest za ewidentne lub notoryczne łamanie regulaminu. Postanowienia ogólne Na forum może brać udział każdy, kto się zarejestruje. Udział w forum jest bezpłatny. Osoba, która przy rejestracji wypełnia formularz powinna podać prawdziwy adres, e-mail, który jest niezbędny do prawidłowego korzystania z forum (konto aktywowane jest linkiem w mailu, zmiana hasła potwierdzana jest także tą drogą itd...). Nick, który podajesz podczas rejestracji nie może być wulgarny ani obraźliwy, nie może to też być adres strony. Użytkownicy z takim nickiem będą usuwani. Serwis nie wykorzystuje żadnych danych podanych przez użytkowników przy rejestracji w jakichkolwiek celach. Jedynie mail może być wykorzystany do kontaktu, ale nie będzie podawany osobom trzecim. Ogólne zasady - Zabrania się posiadania więcej niż jedno konto na forum - Zawsze trzymaj się tematu dyskusji - Zabrania się na forum umieszczania treści pornograficznych, drastycznych ani żadnych linków do stron o takiej tematyce - Problemy techniczne itp. proszę zgłaszać do administratora lub moderatora - Sprawy prywatne załatwiaj przez PW (prywatne wiadomości) lub e-mail. - Jeśli chcesz zareklamować swój serwis, to możesz to zrobić w komnacie "Varia". Miło by było, gdybyś jednak powiadomił administrację serwisu o takim zamiarze. - Administrator oraz moderator są autorytetem na forum i nie należy podważać ich decyzji ani prowadzić do bezsensownej wymiany zdań próbując dojść swojej racji. Pisanie postów - Jeśli nie masz nic konkretnego do napisania, to nie pisz wcale. - Pisz w odpowiednim forum. Nie pisz 'gdzie popadnie'. - Nie umieszczaj tego samego postu/tematu w więcej niż jednym forum. - Zanim stworzysz kolejny temat, poszukaj na forum czy twój problem nie był już poruszany. W tym celu użyj funkcji Szukaj. - Temat postu powinien odzwierciedlać jego treść. Jako temat nie podawaj nic niemówiącego hasła jak np.: Pomocy albo Mam problem - Poprawna nazwa tematu to gwarancja na łatwe wyszukiwanie i czytelne przeglądanie przez osoby zainteresowane. Niezastosowanie się do tego może spowodować nawet usunięcie całego wątku. - Na forum obowiązuje całkowity zakaz używania znaku średnika ( ; ) nawiasów ostrych < oraz > oraz zakaz używania znaków códzysłowów podwójnych " oraz pojednyczych ' w tytułach tematów oraz postów. Co za tym idzie - obowiązuje ewidenty zaka używania strzałek -> oraz emotikoek typu :>, , zamiast < oraz > można stosować nawiasy { oraz } - taka sytuacja jest wymuszona problemami z przywracaniem bazy danych po ewentualnych awariach - ten punkt będzie szczególnie respektowany - Zabrania się wklejania na forum rozmów z gadu - gadu, czatów, irc'a i innyc programów komunikacyjnych! Po co zaśmiecać forum takim syfem? - takie posty nie mają w przypadku wystąpienia racji bytu - nawet jeśli skasowanie miałoby sprawić rozmowę bezsensowną... - Zabrania się używania wulgaryzmów oraz słów ogólnie uważanych za obraźliwe. - Staraj się unikać literówek oraz błędów ortograficznych i stylistycznych. Jeśli takie popełniłeś popraw je klikając przycisk Zmień. - Nie pisz slangiem, który ostatnio jest popularny w internecie np.: tesh, jush itd. - Forum służy do wymiany myśli i jest dobrem wszystkich odwiedzających dlatego oczekuj na nim odpowiedzi (niemile widziane są prośby o odpisanie na gg/maila/cokolwiek innego) Sygnatura - Podpis powinien mieć maksymalnie trzy linijki tekstu. - Zabrania się umieszczania w podpisie banerów i innych grafik. - Nie używaj w podpisie (sygnaturce) czcionki o rozmiarze Ogromna (<19). - Podpis nie może zawierać żadnych słów niecenzuralnych i ogólnie uważanych za obraźliwe. Emblematy - maksymalny rozmiar emblematu to 100 na 100 pikseli a maksymalna waga pliku 10kB - emblemat nie może przedstawiać treści pornograficznych oraz innych, które mogłyby być niezgodne z prawem. PRYWATNE WIADOMOŚCI W związku z zaistaniałymi problemami z kilkoma użytkownikami, administaracja forum ogłasza, że w przypadku zgłoszenia skarg na PW otrzymywane od danego użytkownika będą przeglądane jego Prywatne Wiadomości: zarówno te wysłane, jak i odebrane. Są tworzone kopie każdej wysłanej wiadomości więc kasowanie otrzymanych i wysłanych nic tutaj nie da. Jeśli ktoś się nie zgadza z tym punktem to niech sie zastanowi zanim coś napisze komuś na PM bo za takie wiadomości będzie ban na email xywa i IP i gówno mnie obchodzi że innym zablokuję dostęp do forum, mówi się trudno. I nie piszcie mi że łamę prawo bo nie łamę. Regulamin forum jasno tą sprawę wyjaśnia, a w przypadku jakichkolwiek niejasności rację ma zawsze admin! Jak komuś nie pasuje, proszę się nie udzielać... Postanowienia końcowe Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum. Użytkownicy nieprzestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie, ostrzeżenie (3 ostrzeżenia = ban) a także w rażących przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast wydalony z forum. Administratorzy i moderatorzy maja prawo do skasowania, przeniesienia, edycji tematu lub postu, który narusza regulamin i nie muszą tłumaczyć się nikomu ze swoich poczynań. Jeżeli nie zgadzasz się z którymś punktem regulaminu skontaktuj się z Administracją w celu wyjaśnienia problemu. Jeżeli jestes przekonany(a), że tego regulaminu nie da się przestrzegać nie udzielaj się na forum.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pisarze.pun.pl www.yaoi-world.pun.pl www.poa.pun.pl www.szkolarpgmakeraxp.pun.pl www.chinaphones.pun.pl